Integrity Software Inc.
Soluții SoftTrack
În ultimii 25 de ani, SofTrack a economisit cumulativ clienților peste 1 miliard de dolari în gestionarea activelor de licență software.
Cu peste 15.000 de clienți pe viață, instalațiile SofTrack se găsesc într-o gamă largă de medii, inclusiv:
- Districtele școlilor (K-12)
- Colegii și universități
- Servicii financiare
- Energie
- Inginerie și tehnică
- Chimic
- Sănătate
- Legal
- Automobile
- Aerospațial
- Minerit
- Transport
- Guverne
Simplificarea managementului activelor IT: inventar
SofTrack vă ajută prin automatizarea proceselor manuale, cum ar fi inventarul hardware și software, economisind astfel timp și bani prin colectarea automată și regulată, plus urmărirea modificărilor.
Automatizarea SofTrack elimină erorile proceselor de colectare manuală și poate colecta chiar și date de inventar de pe stațiile de lucru offline.
Având instalat SofTrack, puteți literalmente sa colectați datele de inventar hardware + software de pe stațiile de lucru în mai puțin de 30 de minute cu raportare completă.
Nu există proceduri de instalare complicate sau greoaie pentru a începe să primiți rapoarte benefice de la SofTrack.
Simplificarea gestionării activelor IT: Conformitatea licenței
Prin utilizarea Smart Inventory a SofTrack (inventar automat de software + agent de utilizare software) veți afla ce aplicații sunt instalate pe stațiile de lucru și cât de frecvent sunt utilizate fiecare.
Spre deosebire de alte produse, SofTrack nu se bazează pe datele aplicației Windows® „Add or Remove Programs -last used".
În schimb, SofTrack folosește o tehnologie special dezvoltată, care descoperă automat ce aplicații au fost instalate și apoi determină automat numele fișierelor pentru fiecare, urmărind apoi utilizarea acestor fișiere și date de cont pentru rapoartele Smart Inventory.
SofTrack oferă, de asemenea si metoda tradițională în care sa definiți dvs aplicațiile (după numele fișierului) pentru a monitoriza și controla utilizarea.
Simplificarea gestionării activelor IT: controlul utilizatorului final
Cu SofTrack veți avea avantaje suplimentare, inclusiv solicitarea automată a codurilor de cronometrare introduse de utilizator, care pot fi utilizate pentru a urmări utilizarea aplicației în scopul facturării acesteia către consumatorul său final, fie că este vorba de un departament intern sau de un client extern.
Alte avantaje includ închiderea automată a aplicațiilor inactive (sau pur și simplu emiterea de avertismente către utilizator pentru a relua funcționarea); blocarea accesului anumitor fișiere, inclusiv descărcări web și operații de copiere a datelor pe dispozitive detașabile.
Simplificarea gestionării activelor IT: Auditul utilizatorului final
Când utilizați SofTrack puteți primi rapoarte despre activitatea de navigare pe web (din punctul de vedere al stației de lucru); activitate de conectare și deconectare, inclusiv numărul de acțiuni blocare/deblocare, deschidere a fișierelor, ștergere si creare de activități.
SofTrack vă ajută să simplificați gestionarea activelor IT
Vă rugăm să consultați linkurile din partea stângă sus a acestei pagini pentru informații suplimentare despre modul în care SofTrack vă poate ajuta astăzi.