Bentley SELECT

Pe toată perioada unui contract SELECT, beneficiarul va avea acces la instrumentele de suport on-line disponibile 24/7 pe site-ul Bentley, accesibile prin intermediul unui cont de utilizator.

Actualizare Software

Actualizaţi aplicațiile dumneavoastra software în funcție de propriul proiect și program de organizare, evitați întreruperea proiectului și asigurați un flux continuu de lucru, în cele mai performante condiții.

  • Descărcați online noile versiuni de software: economisiți timp accesând versiunile de care aveți nevoie  chiar atunci când aveți nevoie de ele
  • Biblioteca Bentley: o resursă centrală on-line pentru partajarea de celule, seturi de date, biblioteci de nivel și alte utilități
  • ftp.bentley.com: o resursă pentru utilizatorii Bentley, prin care aceștia pot partaja fișiere cu echipa noastră de asistență on-line

 

Instrumente de asistenţă

Reducem timpii de așteptare în caz de nefuncționare și îmbunătățim satisfacția utilizatorilor cu serviciul de asistenţă, auto-ajutor şi bazat pe comunitate 24/7/365.

  • Discuții Live Online: oferă acces convenabil și direct la experții noștri într-un mediu familiar
  • Asistenţă pe ecran la distanţă: bazată pe tehnologia Microsoft Live Meeting, asistenţă pe ecran, la distanță, rezolvă problemele mai rapid, permițând analiștilor noștri să vadă exact ceea ce dumneavoastră vedeți pe ecran
  • KnowledgeBase: oferă utilizatorilor un instrument de căutare pentru a interoga o bibliotecă de asistenţă online cu probleme și soluții documentate
  • TechNotes şi întrebări adresate frecvent: acestea vă ajută să economisiți timp prin localizarea unor soluții deja documentate. Veți găsi că este ușor să adăugați marcaje şi să împărțiți aceste resurse - cheie cu echipa dumneavoastră
  • Comunități BE: o resursă online pentru crearea de rețele cu grupuri de utilizatori, în scopul de a spori cunoștințele din industrie și pentru a colabora
  • Error Reports: oferă utilizatorilor un instrument de căutare pentru a interoga o bibliotecă de asistenţă online cu probleme și soluții documentate

 

Administrarea contului

Îmbunătățiți nivelul de servicii pentru utilizatorii dumneavoastră și economisiți timpul de gestionare al software-ului cu serviciul on-line de administrare a contului.

  • Manager Tichete de Serviciu: centralizează toate tichetele de serviciu pentru fiecare organizație și permite utilizatorilor să solicite și să monitorizeze tichetele de serviciu on-line 24/7/365

      Folosiți un tichet de serviciu când:

  • Raportați probleme tehnice: aţi găsit o problemă pe care doriți să ne-o aduceți în atenție? Acum este mai ușor să raportați o problemă, să solicitați o schimbare sau să cereți o caracteristică nouă în produsele noastre
  • Urmăriți evoluția unui tichet de serviciu: verificați starea cererii de serviciu în orice moment sau comunicați cu analistul dumneavoastră Bentley prin Managerul Tichete de Serviciu
  • Permisiuni utilizatori: oferă administratorilor SELECT resurse de service propriu pentru administrarea accesului utilizatorilor la rețeaua dumneavoastră, inclusiv vizualizarea sau editarea nivelelor de permisiune
  • Service propriu online: oferă o imagine on-line clară a stării contului
  • Profilul personal: vizualizați și păstrați informațiile personale în baza de date Bentley, inclusiv parola dumneavoastră online, adresa de e-mail, numărul de telefon și informații de asistență
  • Setări publicații: abonați-vă gratuit la publicațiile Bentley și obțineți informații legat de cele mai recente produse și știri din industrie, direct pe adresa dumneavoastră de email
  • Unealtă de licențiere: vă ajută să vă actualizați licența software curentă la ultima versiune și să solicitați o licență de uz intern și o varietate de alte sarcini de administrator site

 

Documentare

Instrumentele de asistenţă Online, la cerere, vă ajută să economisiți timp și reduc presiunea pusă pe proprii experți interni, ajutând utilizatorii să găsească rapid soluții online.

  • Server client: un buletin informativ on-line pentru utilizatorii SELECT. Această resursă conține știri tehnice și informații pentru abonații Bentley SELECT
  • Documentarea produsului: disponibil on-line, astfel încât utilizatorii pot localiza și descărca resurse valoroase pentru a ajuta învățarea și adoptarea
  • NewsStream: un serviciu de e-mail care notifică automat abonații cu privire la ultimele lansări de produse, noi servicii de asistenţă și disponibilitatea unor noi aplicații

 

Centrul de asistenţă de la Serviciul de asistenţă tehnică Bentley

Ca abonat Bentley SELECT, veți primi întotdeauna cu prioritate asistenţă tehnică atunci când și așa cum veți aveți nevoie de ea,  prin telefon, e-mail, sau online.

Materialul de referință - folosind SELECT KnowledgeBase, TechNotes and FAQs puteți găsi mai ușor răspunsurile de care aveți nevoie.

Asistență e-mail - primiți un răspuns de la experții Bentley, ca urmare a solicitării dumneavoastra. În cadrul Bentley SELECT, pentru a afla adresa de e-mail exclusivă pentru zona dumneavoastră, vă rugăm să descărcați Lista contactelor pentru asistenţă Bentley SELECT.

Asistenţă online - Disponibilă prin mai multe canale.

Discuție cu analist Bentley - Discuție live online cu un analist de suport.

Asistenţă la distanţă - Vizualizați o sesiune de asistenţă pe Internet.

Grupuri de discuții - Puneți întrebări și schimbați informații cu alți utilizatori.

Asistenţă telefonică -  24 ore/ 7 zile pe săptămână. Pentru utilizatorii Bentley SELECT, numărul de telefon din zona dumneavoastră poate fi aflat descarcând Lista contactelor pentru asistenţă Bentley SELECT.